Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
 
 
 
 
 
Activități Normative
    Ordine de zi şedinţe
  Hotărâri
  Transparenţă Decizională - Proiecte de Hotărâri
  Procese verbale, Stenograme
  Minute şedinţe CLM
  Legislaţie utilă
  Informaţii de interes public
  Strategia de dezvoltare
  Informare prelucrare date cu caracter personal, cookies
 
Activități Curente
    Autorizaţii, Atestate, Informări
  Licitaţii
  Recrutare / Promovare
  Acte necesare
  Formulare
  Agricol
  Guvernanţă corporativă
  Hărţi de Zgomot
  Proiecte europene
 
Direcția Venituri
    Acte necesare
  Formulare
  Anunţuri
  Protocol de colaborare pentru furnizare date persoane

  INFO trafic greu...
 
Utile
    Comunicate, Anunţuri, Ştiri
  Forum (întrebări/răspunsuri)
  Adresează petiţii, sesizări, reclamaţii, întrebări
  Investiţii
  Nomenclatura stradală
  Delimitări secţii vot
  Locuințe ANL
  Reabilitare Faţade
  Reabilitare Termică
  Societăţi agreate - refacere carosabil şi trotuare
  Taxi
  Info investitori
  Viaţa Culturală
  Măsuri preventive în situaţii de urgenţă
  Declaraţii de Căsătorie
  Link-uri utile
  Chestionar de evaluare a serviciului Relaţii cu Publicul
  Finanțări nerambursabile

  POLIŢIA LOCALĂ

Untitled Document
 
Să cunoaștem
  Orașe înfrățite
Galeria Primarilor
Cetățeni de onoare
Afilieri, Parteneriate
 
Meteo
 
Click for Arad, Romania Forecast
 
Caută
 

Căutare avansată
 
Contor Site
 
Numar total vizite : 74186511
 

Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri


[ Pune o întrebare ]


Categoria: Principal -> Intrebari adresate Primarului -> Intrebari adresate Primarului

Întrebări
Intrebarea nr. 2157 din data: 25-04-2008 pusa de Ciurdariu Octavian :
·  De ce nu instaleaza primaria puncte de acces la internet wireless in parcuri si pe strand, pentru ca s-ar stimula iesirea si socializarea in aer liber, mai ales in randul tinerilor intelectuali, costuriile fiind mici.

Intrebarea nr. 2149 din data: 23-04-2008 pusa de FUNATA GABRIEL :
·  DL.PRIMAR ATI REUSIT SA REALIZATI MULTE ,INCLUSIV ASFALTAREA CARTIERULUI ALFA CARE ACUM SA TRANSFORMAT IN GROAPA DE GUNOI PE PARTEA CU PADUREA TOATA LUMEA VINE CU MASINI DESCARCA MOLOZ ,GUNOI SI PLEACA FARA SA II IA CINEVA LA RASPUNDERE,AR FI BINE SA SE REZOLVE PROBLEMA ACESTA.VA MULTUMESC

Intrebarea nr. 2150 din data: 23-04-2008 pusa de Ciobanu Robert :
·  Doresc sa stiu ce inseamna \"vecini direct afectati\" in cazul obtinerii acceptului pentru extinderea unei fatade principale la parterul unui bloc (extinderea unui spatiu comercial). Eu stiu ca trebuie sa am macar un perete (podea, tavan)comun cu acestia. Si va rog sa-mi specificati actele normative in vigoare care prevad acest lucru.

Intrebarea nr. 2144 din data: 20-04-2008 pusa de Dumitru Florin Gabriel :
·  Buna ziua,va rog sa ma ajutati cu o mica problema,as vrea sa stiu daca se poate sa deschid pe str.Simion-Barnutiu nr.7 un Depozit de legume,fructe si congelate din finantari nerambursabile si ce acte ar fi nevoie va multumesc anticipat

Intrebarea nr. 2139 din data: 17-04-2008 pusa de C Adriano :
·   buna ziua!as dorii sa stiu daca se poate oficia casatoria civila si in alte locatii,cum ar fii biserica...in ziua de duminica....si care ar fii taxa pt ca ofiterul starii civile sa se deplaseze in alta locatie.va multumesc anticipat pt respuns!



Răspunsuri
Intrebarea nr. 2157 din data: 25-04-2008 pusa de Ciurdariu Octavian :
·  De ce nu instaleaza primaria puncte de acces la internet wireless in parcuri si pe strand, pentru ca s-ar stimula iesirea si socializarea in aer liber, mai ales in randul tinerilor intelectuali, costuriile fiind mici.
Raspuns din data de 20-05-2008 :
Stimate domn,
Urmare sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In ceea ce priveste instalarea unor puncte de access la internet wireless in parcuri si pe strand, serviciul de specialitate din cadrul Primariei va studia oportunitatea si costurile acestui serviciu, urmand ca proiectul sa fie prezentat si supus votului Consiliului Local al Municipiului Arad.
Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2149 din data: 23-04-2008 pusa de FUNATA GABRIEL :
·  DL.PRIMAR ATI REUSIT SA REALIZATI MULTE ,INCLUSIV ASFALTAREA CARTIERULUI ALFA CARE ACUM SA TRANSFORMAT IN GROAPA DE GUNOI PE PARTEA CU PADUREA TOATA LUMEA VINE CU MASINI DESCARCA MOLOZ ,GUNOI SI PLEACA FARA SA II IA CINEVA LA RASPUNDERE,AR FI BINE SA SE REZOLVE PROBLEMA ACESTA.VA MULTUMESC
Raspuns din data de 28-05-2008 :
Stimate domnule,
Urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In zona "gropilor de imprumut" din str.Marului se depune pamantul rezultat din lucrarile de sapatura efectuate pe domeniul public.

Compartiment Audiente.
Sus

Intrebarea nr. 2150 din data: 23-04-2008 pusa de Ciobanu Robert :
·  Doresc sa stiu ce inseamna \"vecini direct afectati\" in cazul obtinerii acceptului pentru extinderea unei fatade principale la parterul unui bloc (extinderea unui spatiu comercial). Eu stiu ca trebuie sa am macar un perete (podea, tavan)comun cu acestia. Si va rog sa-mi specificati actele normative in vigoare care prevad acest lucru.
Raspuns din data de 30-05-2008 :
Stimate Domnule,
Ca urmare a sesizarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Conform Legii 230/2007, art.39, proprietatea comuna poate fi utilizata de catre terti, persoane fizice sau juridice, de drept public ori de drept privat, numai cu acordul majoritatii proprietarilor membri ai asociatiei si al proprietarilor direct afectati de vecinatate, in baza unui contract de inchiriere, de folosinta sau de concesiune.
Art.40. Asociatia de proprietari are obligatia sa ia masuri cu privire la imbunatatirea confortului termic al cladirii.
Art.41. Modificarile constructive si utilizarea in alte scopuri a unor parti sau elemente de constructie ale cladirii, cum ar fi:ancorarea de reclame pe pereti, suspendarea de stalpi, pereti, scari interioare si altele asemenea, se vor putea face numai pe baza unui proiect tehnic intocmit de institutii de specialitate, verificat de un expert autorizat, precum si cu autorizatia pentru executarea de lucrari, eliberate in conditiile legii.
Iar in ceea ce priveste „vecinii direct afectati” se intelege persoanele care se invecineaza cu apartamentul respectiv – sus – jos – stanga – dreapta.

Compartiment Audiente.

Sus

Intrebarea nr. 2144 din data: 20-04-2008 pusa de Dumitru Florin Gabriel :
·  Buna ziua,va rog sa ma ajutati cu o mica problema,as vrea sa stiu daca se poate sa deschid pe str.Simion-Barnutiu nr.7 un Depozit de legume,fructe si congelate din finantari nerambursabile si ce acte ar fi nevoie va multumesc anticipat
Raspuns din data de 30-04-2008 :


Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
In cazul in care doriti deschiderea acestui depozit sub forma de organizare persoana fizica autorizata sau asociatie familiala, initial trebuie sa obtineti autorizatie de persoana fizica. Pentru aceasta , actele necesare obtinerii autorizatiei sunt:

Primaria Municipului Arad- Serviciul Autorizatii
Acte necesare pentru obținerea autorizației AF/PF:

• 2 dosare plic
• 2 poze tip buletin (pentru titularul autorizației)
• Cerere-tip; în cazul asociației familiale trebuie să conțină semnăturile tuturor membrilor asociației
• Cerere pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• Împuternicire pentru obținerea certificatului de cazier fiscal al persoanei solicitante, respectiv al fiecărui membru al asociației familiale
• 2 buc. - copii de pe actele de identitate din care să rezulte domiciliul sau reședința
• Extras CF pentru sediu (valabil 1 lună)
• Cazier judiciar( valabil 6 luni)
• Certificatul medical pentru persoana fizică, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale, eliberat de medicul de familie sau de o unitate sanitară (valabil 3 luni)
• Copie xerox act calificare, diplomă, atestat etc., care să ateste pregătirea profesională a persoanei solicitante, respectiv pentru fiecare membru al asociației familiale
• Copie talon (pentru taximetriști)
• Certificat căsătorie, certificat de naștere sau declarație notarială care să ateste gradul de rudenie al titularului autorizației față de membrii A.F.
• Declarație-tip pe propria răspundere privind îndeplinirea condițiilor de funcționare prevăzute de legislația specifică în domeniul sanitar, sanitar-veterinar, protecției mediului, protecției muncii și apărării împotriva incendiilor, precum și reglementările specifice protecției consumatorului pentru activitatea desfășurată și normele de calitate a produselor și serviciilor puse pe piață


Dupa obtinerea autorizatiei de P.F.A. si a certificatului de inmatriculare in Registrul Comertului sau in cazul in care veti deschide depozitul ca si SRL veti avea nevoie de autorizatie de functionare conform HCLM 187/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta actele necesare sunt:

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – SERVICIUL AUTORIZAȚII
AUTORIZAȚIA DE FUNCȚIONARE – Hotărârea nr. 187/2006 a CLM Arad

- cererea pentru obținerea autorizației de funcționare ( formular tip furnizat la camera 5, Primarie)
- acordul vecinilor limitrofi (cu care se învecinează pe plan orizontal și vertical), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- acordul adunării generale a Asociației de Proprietari pentru desfășurarea activității comerciale cu profilul declarat. În clădirile colective unde nu sunt constituite asociații de proprietari se solicită acordul majorității proprietarilor și în mod direct a celor direct afectați (pe verticală și orizontală) ), pentru persoanele fizice, asociațiile familiale și persoanele juridice înființate sau la deschiderea unui punct de lucru, după data intrării în vigoare a HCLM 187/2006 astfel cum a fost ea modificată prin HCLM 290/2006-31 octombrie 2006;
- act constitutiv al societății ( statut, contract de societate) sau autorizația emisă în baza Legii nr. 300/2004;
- certificatul de Înregistrare la Oficiul Registrului Comerțului și anexele aferente;
- titlul asupra imobilului;
- declararea punctului de lucru la Oficiul Registrului Comerțului prin cerere de înscriere de mențiuni, conform Legii nr. 26/1990, republicată și a Legii nr. 359/2004 sau la Administrația Finanțelor Publice, conform Legii nr. 241/2005, privind combaterea evaziunii fiscale;
- acorduri, avize, autorizații, licențe ale instituțiilor de specialitate, expres stabilite și prevăzute de legislația în vigoare, în funcție de codul CAEN;
- dovada plății taxei speciale de salubrizare
- certificat fiscal, emis de Direcția Venituri din carul Primăriei Municipiului Arad. ( se obține la camera 9-DIRECTIA VENITURI pentru persoanele juridica și la CASIERIA MICA – pentru persoanele fizice).
- doua dosare plic
- înregistrarea de la Direcția Sanitar-veterinară


Compartiment Audiente
Sus

Intrebarea nr. 2139 din data: 17-04-2008 pusa de C Adriano :
·   buna ziua!as dorii sa stiu daca se poate oficia casatoria civila si in alte locatii,cum ar fii biserica...in ziua de duminica....si care ar fii taxa pt ca ofiterul starii civile sa se deplaseze in alta locatie.va multumesc anticipat pt respuns!
Raspuns din data de 30-04-2008 :

Stimate Domnule,
Urmare intrebarii dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:
Casatoria se incheie numai la sediul Primariei.
Doar in cazul in care unul din viitorii soti este netransportabil, se poate oficia casatoria in alta locatie, cu aprobarea primarului. Reamintim ca ziua de duminica este considerata si nelucratoare!
Nu exista temei legal pentru incheierea casatoriei in zile nelucratoare.

Compartiment Audiente.


Sus



Pagina : 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34
,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52,53,54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,64,65,66,67,68
,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79,80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102
,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136
,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170
,171,172,173,174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190,191


Primarul
 
  Mesaj
  Biografie
  Dispoziții
  Comunicate
  Program de audiențe
  Declaraţii de avere / interese
Bibarț Călin
 
Viceprimar
 

  Curriculum vitae
  Structura din subordine
  Declaraţii de avere / interese
Chesa Ilie

  Arhiva Declaraţii de avere si interese primari / viceprimari
 
Aparatul de specialitate
  Regulamentul Primăriei
Organigramă
Institutii subordonate C.L.M. Arad
Societăti comerciale care functionează sub autoritatea C.L.M. Arad
Declaratii de avere / interese
 
Consiliul Local
    Regulamentul C.L.M.
  Componenţă
  Comisii de specialitate
  Declaraţii de avere / interese
  Rapoarte de activitate
  Documente pentru şedinţe
  D.A.S.Arad
  Centrul Municipal de Cultură

Sala de consiliu
 
Calendar evenimente
 
Mai 2024



1
2
3
4
5
6
7
8
9

 
 

 
Certificări
 
Certificatul de conformitate a sistemului de management al calității
 


Primaria Arad: cod 310130, Arad, Blvd. Revolutiei, nr. 75 Tel: +40 257 281850, Fax +40 257 284744
© 2009, ALIAS Com & Primăria Arad, All Rights Reserved